Computer says no!

*jag har verkligen missat typ ALLA avsnitt med Little Britain! :( *

Idag vet jag inte riktigt vad det är... jag känner mig otroligt ur fas i sinnet. Grubblar å bubblar och det annars så stillade och lugna mammahjärtat är lite vingligt.

Kanske beror det på lite dåligt med sömn inatt och en orolig kväll innan dess? Edvin är återigen snorfabrik och har vaknat jättemånga ggr otröstlig.
Kanske beror det på att jag håller på att trilla dit med snorsjuka jag oxå? Dåligt immunförsvar personifierad som jag är...
Kanske (och delvis) beror det på en egentligen oskyldig kommentar som tog fart i min hjärna och förstorades upp i det sårade mammahjärtat...?
Kanske beror det på oro inför helgen då jag ska lämna ifrån mig mitt lilla hjärta?
Kanske har jag bara en dålig dag allmänt?
Kanske beror det på irritation över det mesta i min närhet och omgivning...?
Kanske allting egentligen bara är en piss-sak  som imorrn, om/när jag förhoppningsvis har fått sova bättre och vakna med en glad kille jämte mig istället för en som vaknar och gnäller, är helt spårlöst borta?

Jag hoppas på det...tar en paus...

Bilder och updates kommer mailas till mina kära, promise ♥


Punkt



Kommentarer
Postat av: CiliaH

Åh vännen! Tänk inte på kommentaren! Det har ju med håret och skuggorna att göra, han ser inte alls ut så i verkligheten ju. Hade jag varit hemma hade jag kommit och kramat om dig. Trots snor.



Puss och kram

2009-09-30 @ 16:32:18
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Icka

Saknar dig redan! Men jag vet precis hur du känner. Som mamma kan man känna sig ensammast i hela världen ibland. Kramis!

2009-09-30 @ 20:12:14
Postat av: Evelina

sådana dagar måste man nog tyvärr gå igenom ibland, men jobbigt är det! Kramar

2009-10-07 @ 12:56:45
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback