Dagen snart slut för vissa

Vicken dag...
Mitt lilla hjärtegryn har lyckats sova 2x30 min på hela dagen innan han somnade för 1,5 timme iaf vid 16snåret...phuu
Varför gör du såhär pluttis? Det är ju verkligen inte så att han INTE är trött....för tro mig, det ÄR han.
Så idag har jag inte gjort många knop inte...orken är helborta :( Så jag hoppas att jag kan komma iväg å iaf hämta klänningen imorrn, hoppas fan bara den passar för annars blir det ilskt.

Efter att pys somnat ikväll har jag masat mig ner till grillen för att få en liiiiten stund för mig själv, givetvis att försöka få lite färg på de bleka spirorna oxå. Jag vill ju verkligen liksom inte behöva ha strumpbyxor på mig på lördag....vill not...
Nu ska jag duscha av mig, ladda välling i kylen, proppa kroppen full med medikamenter och stupa i säng.

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback