En helg förbi

Oj den här helgen gick tokfort!

På lördag förmiddag kom min familj ner hit :) Jag fick massa fina presenter ♥
Jag, mamma och lillebror åkte sen iväg en "i-sista-stund"-runda för att köpa skor och strumpbyxor...jo, jag fick inte färg nog så jag slapp strumpisarna :( Passade på att köpa en ny axelbandslös Bh oxå...detta ångestladdade uppdrag jag dragit mig för i evigheter nu. Hittade iaf en fin hudfärgad och avskalad neutral, 50 kr rabatt oxå för medlemmar på Twilfit (tipsar) är ju aldrig fel!
Gjorde oss i ordning och for iväg till kyrkan....trodde vi....sista gången jag förlitar mig på Eniro kan jag tala om :(
Kom PRECIS i tid sen iaf, kom precis när brudparet anlände i sin bil så vi skuttade in å satte oss.
Jättefint bröllop och en tokbra och trevlig fest med god mat och gott sällskap :)
Vi blev inte så sena, jag hade ju trots allt varit igång sen sex på morronen så jag tror vi åkte hemåt redan vid elva.
Det hade gått jättebra med barnvakteriet :)

Edvin var snäll nog å gav oss sovmorron till strax innan åtta på söndagen!
Åt god
frukost och slappade lite härhemma innan vi bestämde oss för att äta lunchen ute. Det är fan inte mkt öppet en söndag i den här stan :(
Hem sen å åt tårta (hann inte på lördagen) innan mina kära åkte norrut å hem till katten igen... ;)
TACK så jättemkt för all hjälp och för presenterna på min dag! ♥ love you!

Näe, nu ska jag väl försöka ta tag i dagen...Edvin har sovit 20 min precis, hoppades han skulle sova iaf 45 så jag hann göra mig i ordning i fred.
Idag står BVC på agendan och sen ska vi möta upp A&A är det tänkt.

So long!


Pappa upp i dagen... den här lille datahackern lyckades med det mesta när han väl fick chansen att stå där... här håller han på att tracka Liza på msn :)



Kommentarer
Postat av: Jenny

SÖT han e... Massa bus i blicken =))

2009-09-14 @ 15:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback