Fri fredag

God morgon världen!

Idag väckt klockan sex, vilket i jämförelse med gårdagen känns lite som
en sovmorron ;)
Natten har varit skön, Edvin har sovit hela natten i sin säng bortsett från vällingdrickande i min vid halv två.
När jag skulle ranta upp i natt för jag sååå slut i pallet att jag välte första vällingflaskan i micron, sa bara splash :( Hungrig å gnällig unge på armen så det var bara å stoppa i flaska två och försöka få varm, går tydligen inte så bra när det har runnit ut annan välling i hela maskinen....så han fick dricka halvljummen helt enkelt och jag fick stå å städa micro och blanda ny flaska mitt i natten....jaja... smällar man får ta!

Gårdagen var en lång plåga faktiskt, fast med ljuspunkten att jag fick träffa mina hot mamas.
Edvin sov en halvtimme innan vi for till A&A, somnade efter ett par timmars tjurande/grinande försök att lägga honom och sov kanske 45 min där...
Riktig lipsill, antar att sömnbrist plus tänder inte är nån rolig kombo....för nån...
Åkte hem, han somnade till i bilen och vaknade när vi kom fram men inte kunde han somna in när vi kom in här utan det skulle tjuras en massa till. Då bara brast det för mig och jag börjar stortjuta...det var liksom droppen :(
Till slut så somnar han in och jag försöker somna jämte, givetvis så ringer M och nån annan som jag inte ens vet vem...den person som ringde fick iaf ett väsande "men för helvete satans fan" av mig där jag låg...haha


Att det ska vara så livsfarligt att sova?? Men den här gesten betyder nog iaf att han inte vill bli störd?! ;)


Återigen sover Edvin länge, säkert till halv åtta och vi har honom uppe till halv tio då han somnar i min famn här i soffan...utan välling!?!

Nybadad Bus i soffan med pappa...linslusen la sig med huvudet mot M:s rumpa och tjatade en låååång låååång ramsa gång på gång vilket såg såå roligt ut, men givetvis blir han så fokuserad på mig att han lägger av när kameran kommer fram. Gullrumpa!


En timme senare låg även jag i bingen och somnade på två röda ;)

Idag känner jag mer energi, livsglädje rentav haha...
Mange har jobbat som en gnu den här veckan så han har jobbat in dagen å är därmed ledig. Skönt!
Då ska jag väl äntligen lyckas komma iväg till kärringgrillen och försöka få lite färg på mitt blekfeta skinn så jag inte kommer fungera som extra blixt för alla fotografer på bröllopet ;)
Ikea ska nog få sig ett besök idag, samt barnvagnstittande om jag får bestämma.
Sen drar vi nog upp till stugan över helgen, vädret ska ju bli piss så det kvittar ju egentligen vart vi håller hus kan jag känna.

Såå, trevlig helg alla!







Kommentarer
Postat av: Evelina

visst ärd et hemskt när man ser kl.6 som sovmorgon!

Simon har börjat vakna vid 4-4:30 suck

trevlig helg!

2009-09-04 @ 12:33:03
URL: http://metrobloggen.se/evsi
Postat av: Liza

kan varit jag som ringde,,?! ledsen i så fall,,

2009-09-05 @ 17:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback