gReAt IdEa, DuMbAsS!

Åhh..... sitter just nu å lyssnar på ljud från grannens lägenhet, men nej det är INTE han själv....
Guess what?! Tourettes personifierad tycker tydligen det är en bra idé att ha en hund stående själv därinne ylande alternativt skällande. Irritation personifierad (=läs jag) tycker inte det är en fullt så bra idé :(
Jag hoppas verkligen att han bara är hundvakt så han inte fått för sig att skaffa stackars jycke...

Idag har vi varit uppe VB å träffat The Hot Mamas :)
Lite lunch å fika å massa tjötande och vilda bebisar/småkids...känns inte som att man kan kalla dem bebisar när de är överallt å ingenstans ;)
Mucho trevligt iaf!
Edvin har däremot kommit helt ur fas med sin sömn idag, så han somnade stenhårt i bilen och kommer förhoppningsvis sova i nån timme nu.


Jag ska nog oxå ta å vila lite i soffan....med en Mmmmmarabou ;)


Åhh, tar du kort?

(Hur roligt KAN det vara att leka med en potatisstöt???)

Då får jag väl bjuda på ett riktigt stort smile då!

Tack mormor o morfar för leklådan, den är milt sagt uppskattad! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback