Hallelujah och kyrkkaffe!

Vi spinner vidare på den kyrkliga bana vi invigt vår son i märker ni va? haha
Idag har vi varit på Maria Församling och Musiklek med kompisarna Matilda, Tristan och Alex :)
Jag trodde Edvin skulle vara helt såld på idén och sitta så trollbunden som han gjort då vi varit på Babycafé förut...o'boy så fel man kan ha!
Heeeelt ointresserad och klättrade och klängde på allt och alla....det är min son det! Däremot gillade han ju såpbubblorna i slutet, då satt han minsann stilla.
Först var det lite sång och stuff, sen fikade vi allihop och sen var det rond två i sång och dans.
JAG tyckte iaf det var trevligt ;)

Imorse började dagen vid halv sex igen...bortskämd med sovmorron till närmare åtta har vi ju blivit två dagar i rad,  men idag var det dags igen. Brrr så rått och kallt å murrigt det är att gå upp nu när det är riktigt kolsvart ute så tidigt :( Men med tända lampor i fönsterna och tända ljus på bordet till frukosten så mjuknar man upp en smula.
Vi tog en gemensam nap sen vid 20 över sju och sov till nio iofs...det var välbehövligt, trots att jag somnade jag oxå igår när jag la Edvin vid halv nio...hihi....vaknade tjugo över tio å borstade tänderna å sen var det koma igen kan jag lova!

Innan vår horribelt nobla sånginsats idag gick vi en kort sväng på stan... Johan och Jessica fick så äntligen sin lilla tös  inatt så jag blev ju såklart sugen på att köpa present som man kan skicka upp. Visade sig svårare än jag kunde tro! Får jaga vidare en annan dag.

Nu hör jag pysen vakna i vagnen....time to go!


Mammas lilla "hjälpreda" har idag upptäckt alla lådorna i köket...pust!


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha... nu börjar den ROLIGA tiden =))

2009-09-15 @ 18:27:28
Postat av: therese

haha ett litet tips sätt spärrar på lådor o skåp. har gjort det här vi hade typ allt på golvet varje dag :)

2009-09-16 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback