Inget varar för evigt...?

Lägger snart denna onsdag till historien....dåtid, imperfekt...imorrn är en annan dag!
Har haft en bra dag efter en hyffsad natt. Det är en liten pipplig kille härhemma som är otroligt mammig och helst ska man hänga på mammas arm hela dagarna : / Inte ens på toa får man va ifred...någon står å drar en i brallorna :s
Först och främst ska jag väl kanske säga att gårdagen gick så bra det bara kan gå...än så länge, men inget är klart ännu. Lägenheten var iaf såpass fräsch den KAN bli. Tror tjejen blev lite besviken på vårt badrum...där är ju inte stort och är man inget fan av ljusblått ska man inte bo här ;)
Hon ville iaf inte säga något ännu, hon hade en lgh till att se på söndag och så får vi se efter det.
Jag håller tummarna, men räknar med nederlag...ständig pessimist ni vet ;)

Idag har jag sluppit huvudvärk, helt underbart efter att ha dragits med det i tre dagar i rad nu.
Vi har spenderat dagen i Humlegården :) Fika och mys med mina kära favoritmammor! I love it.
Om det blev några bra bilder C så får du gärna skicka över?! :) Våra små busfrön leker så "fint" med varandra, det där med att dela på leksakerna är ju dumt...bättre att slåss om samma!

Härhemma har vi bara tagit det piano, Edvin behövde sova en bra stund. Käkat här och lagt den glade lille "Gojje" utan några problem och *peppar peppar* så sover han stenhårt. Håller tummar för en bra natt igen.
Mange är ute å promenerar en sväng (jo ni läste rätt). Hans/min vän har tydligen separerat (när skulle JAG få reda på det hade ni tänkt?!?) för två veckor sen...så han kände för en promenad och lite tragg.
Känns märkligt, men har fått lite sånna vibbar...trodde dock det såg ljust ut igen men ännu ett bevis på att inget varar för evigt...hur mkt man än vill och tror.
*tankeställare*

Passade på att fota lite igår när det var rent å fint här :)

Mi casa es su casa!

Le bedroom

Sleeping beauty ;)

Ja det var That 70's Show på tv! ;)

Lek/jobbhörna

Röda köket...förra hyresgästen hade rätt tacky smak : /

Homestyling Sicka style

Ena ballelådan...lite halloweenpimpad...tyckte det var så läckra vita pumpor!

(Det där gråa risiga samt murgrönorna har överlevt ett helt års försummande! Bra köp med andra ord..)

 

Näe, nu tror jag denna donna ska slå igen de blå...måste bara snoka lite på J&J's bilder på lilla dottern som ska heta Alva :) MKT fint namn tyckte vi...hihi

 

Tack för idag, slut för idag ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Va fint ni har det!Men jag vill gärna se en bild från ert badrum som va så blått? =)

2009-09-24 @ 18:34:03
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback