Lobotomi?

Gokwell!

Sitter här med ett glas rött och käkar upp Eddos smörgåsrån :s
Kan ju inte gärna hälla ut 3/4 flaska vin...så då får man väl "offra" sig. Snålänning som man är!
Kollat Idol, försöker kolla på Hollywoodfruarna men näe jag gillar det inte alls! Hon Ankan blir jag bara äcklad av efter att ha hört henne på RixFM "Paul är den bästa slickaren" BRRRRRRR, me not wanna know!
Montazami (?) verkar lite lätt lobotomerad och den tredje verkar lite upp i det blå med sin skitdåliga film.

Jag kollar på mkt skit på tv, men i det här fallet tyckte jag det var intressantare att sortera vår smutstvätt!

Dagen har gått ganska fort, vi blev bortbjudna på lunch idag hos C&M :) Tackar! Satte C i arbete rejält med att freda sina tillhörigheter...min käre son river runt som en li
gist!!!
Lilleman fortsatte dock i sin lite gnälliga bana så efter ett tag fick vi åka hem för att sova middag. Som han sov sen! Först så sov han nog nära 1,5 timme i sin säng och sen när han "vaknade" tog jag upp honom och han somnade om och sov på mitt bröst i säkert närmare 2 här i soffan....myyyyysigt!

Får nog bli en tidig kväll idag...morrondagen bjuder än sålänge på musikleken på eftermiddagen, nåt annat skoj ska vi nog lyckas hitta på oxå me and my little love ♥


So long ;)

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Me love Eddieboy, han kan snart ta tjänst som min personlige tränare för inte sätter Matildan mig i lika mycket rörelse ;) Tack för idag, ses imorgon igen.



KRAAAAAM

2009-09-28 @ 22:56:47
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback