Monday!!

Haft en bra helg, käkat ett gäng kräftor och umgåtts med härliga härliga familjen och släkt.
Fick även träffa nyaste tillskottet i släkten, lilla Hannah som bara är en månad...jisses så liten!
Glömde i all hast tacka Maggis för födelsedagspresenten, så jag gör det här! Vet att du läser ibland...
Tack ♥ vi använder presenten dagligen!

Idag fick jag sovmorron med två extra timmar av min lille älskling, mkt välbehövligt!
Men OJ vad jag känner att vi inte hunnit med nånting idag i gengäld!
Galenskap vad dagen går fort (ja den är ju inte slut än, men tiden har sprungit!) men lite har vi iaf hunnit med.


Provar nyaste tillskottet i garderoben, gobbamysse / charmar Mamman ♥

Provstår och tittar på tv...tar ett steg framåt eller bakåt för att parera balansen. Funkar faktiskt riktigt bra :)

Efter att vi handlat lite smått å gott på Willys stannade vi och gungade på vägen. Precis i detta bostadsområde VILL jag bo...men det verkar döfött!

Vi har käkat lite yoghurt till mellis och det verkar snart dags för Eddo att vila de små blå ett tag. Jag ska försöka röjja upp i röran här, åkte bara i lördags o lämnade en massa ogjort. Har ute annons om lägenhetsbyte igen och skulle det gå fort vill man ju ha det respektabelt om nån intresserad hör av sig...pallar inte panikstäda! Det har mailat en allaredan men jag tror (?) inte det är av intresse.

Tips om bostad emottages gärna...

höll på å skriva hjärna....min sån verkar funka prima alltså :s

Naaaw, nu provar han att gå lite på egen hand...blev en 3-4 stapplande steg iaf. Han är så STOLT när jag hejjar på honom och applåderar när han är duktig :)

♥ Mammas hjärta ♥

 


Kommentarer
Postat av: CiliaH

Tjoho ja vad tiden den bara springer. Babyrytmik imorgon, laddad ;)



KRAM

2009-09-21 @ 16:57:46
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Icka

Shit, vad tidig han är med att stå och gå.. Här väntade vi i 15 månader! =)

2009-09-21 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback