Nakenchock-fredag ;)

Godmorron fredag!

Sovmorron idag till halv sju :) Tackar!

Idag ska vi möta upp A & C with kids på stan såsmåningom. Blir en brunch på biblioteket med C tills A sluter upp. Tänkte se om det finns biljetter kvar till sångstunden på bibblan, därav valet av brunchställe.
Vet inte vad som står på schemat efter det, men morotskakan på Wayne's ligger bra till ;)

Igår hade vi en riktig inne-hemmadag. Vädret på förmiddan var inte mkt att hurra för, men det blev kanonfint senare. Vi låg och sov middag jättelänge jag och min lille prins ♥ jag trodde inte jag var så trött, men ack vad det var välbehövligt!
Mös härhemma hela eftermiddagen och kvällen oxå...ja det känns lite märkligt att inte varit ute, men det var skönt inne oxå. Bad och välling sen var han i säng strax innan åtta. Fick springa ett par gånger då han vaknade och var jätteledsen, drömmer väl antar jag.
Blev Idol med ett glas rött och vid 22 la jag mig tillsammans med *hör och häpna* en pocket! Förr läste jag varje kväll men har inte orkat på nio månader....så nu jäklar var det på tiden. Får se om jag hinner fastna för boken, kom bara 15 sidor framåt igår innan de blå började strejka.

Låter som om det är dags för lilleman att ta en liten nap...å jag ska väl börja göra mig i ordning.
Ikväll blir det förhoppningsvis köp av vagn, handla lite mat och sen kommer Henke å Sanna ner nån gång under kvällen :)

Trevlig helg!

Galenpanna som showar så fort en kamera åker fram ;) Lite liten balja ja...JAAA vi vill flytta till ett badkar!

Å så en snabbkik på vårt ljuvliga blå badrum Emma! haha


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket =)

Ha en trevlig helg!

2009-09-25 @ 09:22:07
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback