Same old...

Samma shit idag... tung i huvudet och snor som rinner :(

Får se om/när vi orkar ta oss iväg...iom att vagnen är kass (och jag inte orkar böka in den i bilen) blir det lite för omständigt att hämta klänningen...kan ju inte gärna låta Edvin gå lös krypandes i butiken? Samtidigt som jag inte gärna kan ha honom på armen när jag provar klänningen.
Får väl kanske åka upp å se om hjulet går å laga, sen hem å hämta vagnen, gå alt. åka ner till klänningen å sen hem igen...låter som ett heldagsprojekt i det här tillståndet :s

Tack tack tack goaste Liza som kom förbi igår och muntrade upp både mig och lillepys en smula ♥


Ser ni den snygga bilen i bakgrunden, btw? Stella :)

(bry er inte om de smutsiga fönsterna, jag KAN faktiskt inte putsa dem då isoleringskillen tydligen har limmat igen 2/3 av alla våra fönster...tackskahanha!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback