Shoppingsug!

Det här med presentkort bränner ju lite i fickorna ;)
Därför blir det nog en liten tripp ner på stan alternativt en runda på Väla.
Ska köpa mig ett par jeans tror jag...om den lille mannen tillåter mig att prova vill säga. Det ska man ju aldrig vara så säker på...
Senare idag/ikväll packar vi väskorna å drar norrut. Kräftskiva står på schemat imorrn å det ska bli sååå kul!
Har faktiskt lite saker på lut framöver på helgerna, så min helgångest kanske är botad någorlunda?
Nästa helg verkar det som om Henke och vår finska pinne kommer ner en sväng.
Helgen efter det måste det bli dags för vår lyxhelg på Tylösand? Då måste vi väl vara inne i oktober...hilfe!?

Näe, ska ta å svida om här å göra mig redo för stan så får Edvin ta sin första nap i vagnen på vägen ner.

Carpe Diem som sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback