En sån här natt...

...till och jag lovar att jag packar väskan och emigrerar till Armenien!
Edvin vaknar strax innan fyra och är vansinnig, högljudd och allmänt jättejobbig...inget hjälper! Inatt lät han så rosslig att vi gick upp å satte oss i soffan, tog lite Ventoline och en välling. Han somnade efter MÅNGA om och men så jag tog honom på armen
och trippade upp å la oss igen...kallt å ligga i soffan :(
Där hann jag väl ungefär ner och vända innan jag vaknar bryskt av att någon står i mitten av sängen och hoppar... jaha, bara å klä på sig och gå upp då.
Detta är nog 5e natten i rad som han klyddar (för att använda ett skånskt ord) och dagarna har inte varit mkt bättre de heller. Det är ett JÄVLA humör han har lille Osbäck!
Jag försökte blidka hans humör en smula genom att vara ute i stort sett hela dagen igår, och framåt kvällen blev han lite lättare att ha att göra med.
Kanske för att han fått flirta järnet med ett gäng tjejer här utanför? haha, han gör sitt yttersta för att charma alla som går förbi här och alla barn och vuxna på "vår" lilla lekplats :)

Blev alltså inte grillat igår heller...hmgrf... men detta ska ju bli sista dagen med fint väder så ikväll måste vi passa på. Vinflaskan kan ju inte stå här och vänta på mig hur länge som helst, right?!? ;)

Nä nu ska jag klä på oss yngsta i familjen och bege oss ut å traska... vore skönt att minska lite på volangerna inför sommaren så jag slipper gömma mig i sanddynerna i år! Igår gick vi en skön långrunda över hela jäkla Helsingborg...skönt, känns i rumpan idag för det är mkt backar hit å dit.

Om man skulle gå om handelsträdgården och köpa penséer?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback