Min putte <3

Älskade älskade unge vad du gör mig lycklig! ♥

Lycka är även att bara kunna öppna ytterdörren och springa ut på lekplatsen för att gotta sig i allt den har att erbjuda. Sand sand och åter sand :)

Det vore trevligt om du slutade vakna mitt i natten och tro att det var morgon...men det är bara ett önsketänk.

Näe nu ska jag återgå till litt.läsning...pausar lite bara. Mkt å göra och de två kommande dagarna har lite "utöver det vanliga" att komma med så jag vet inte hur det påverkar studierna riktigt.    Lika bra att ta tag i det med andra ord. ;) Mer än så säger jag inte...

Ikväll ska jag fly hemmet en stund. Ska bli skönt faktiskt, My är målet och vi ska dricka lite vin och tjöta lite. Det vi är allra bäst på alltså ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Visst är det härligt när de kan leka ute utan massa overaller och grejer!

Fin mössa eddieboy har

2010-05-03 @ 12:10:36
URL: http://Metrobloggen.se/evsi
Postat av: Emma

Han e så söt!

2010-05-03 @ 13:01:34
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback