Mon Dieu

Oj vad trött jag är nu känner jag.... det tröttar ut en att vara ute mkt om dagarna i det härliga vädret :) Ett angenämt problem må jag säga!
Dagen började med att hela familjen tog en powerwalk, lite senare än jag hade önskat men Mange propsade på att de oxå skulle följa med. Målet som han antagligen hade i siktet hela tiden var Systemet så vid öppning var det vi och alla abstinenta alkisar som hängde på låset.
Edvin somnade på vägen hem så det blev lite märkligt med sömnen idag. Han sov väl kanske max en timme och under den tiden klippte jag ner Hortensia-historien i trädgården...får väl se om den återhämtar sig. Trädgårdsskötsel är inte riktigt min grej, jag gillar fina trädgårdar men har inte riktigt rätt kunskap oc
h ork att fibbla med det. Denna lilla plätten är preciiiis lagom stor, men jag ska försöka så igen två blomsterland tror jag som aldrig får nån sol iaf och likaväl kan bli gräs (mossa). Sen får vi se hur vi gör med dammen...
Stod och pratade en lång stund med våra grannar oxå, Edvin showade lite vid dammen med en håv under tiden men till slut blev han så ilsk för han inte fick slänga sig i att vi fick låsa in oss en stund inomhus.
Han har ett mkt märkligt humör just nu, vet inte om det är förkylning och ihållande luftrörsproblematik (?) eller om det är en elak tand som håller på att komma upp - möjligen en kombo?
Väldigt mammig är han iaf och det är ganska frustrerande när han har far som har all tid i världen för honom.
Han är otrooooligt duktig när han ska ta sin medicin...även om han grinar illa så gapar han stort och duktigt tills jag har sprutat i allt.

Hade tänkt grilla här i kväll, köpte en ny grill igårkväll och köpte massa gott, men det blev för sent för det igår... ikväll däremot, men näe då åker Mange iväg och ölar istället. Jaja, håller tummarna för gott väder imorrnkväll oxå och att inget annat kommer ivägen då.

Frustrerande att inte få några klara besked från vår handledare... :( Känns som om tiden bara springer iväg från oss! Finns ju iofs mkt att göra, men enkäten måste ut pronto pronto annars kommer vi stå med brallorna nere.

Nähä, vika lite torr tvätt och hänga upp den nytvättade blöta innan jag snor med mig lillgos upp å slaggar.


♥ Älskade unge, du är verkligen mitt ALLT ♥

Solhäng vid sandlådan :)

På väg till stranden



Kommentarer
Postat av: Emma

Han är så himla fin lilla Eddieboy!



Tycker att du och Edvin kan grilla själva så kan Mange dricka öl på sitt håll :)



Kram

2010-04-15 @ 09:42:57
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad är det för kille du har? Är det inte HAN som är pappaledig? Skumt...

2010-04-15 @ 17:18:33
Postat av: Therese

så söt. linus provade ett par röda hjärtformade solglasögon på lindex i söndags...men han la tillbaka dom haha när ska vi ses då???

2010-04-20 @ 08:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback