Vårtecken!

Vitsippor, grönskande buskar och vårkåta katter i all ära MEN nu ska ni få höra på två tvärsäkra vårtecken! ;)

Edvin har fått årets första gräsfläckar på knäna och yours truly har skoskav from hell.... kan man gå i flipflops än tro? :P


Dissade plugg på bibblan idag och satte mig på Wayne´s istället, lugnare där faktiskt! På vägen hem stannade jag på Lilla Helsingborg och köpte två nya mössor till mitt hjärtegryn.
Dum som jag är ramlade jag in i några skoaffärer jag oxå...idiotiskt! Nu är jag kär i ett par BB-skor :/
Var sugen på att kika på kläder oxå, men det hade varit ren tortyr.
Trött på att aldrig ha några pengar till mig själv :(

Sockersöt liten tuffing i ny mössa och nya snabba skor har sen varit ute större delen av eftermiddag kväll med moi. Plocka sten är det roligaste som finns, och att ränna efter barnen (framförallt flickorna) kommer inte långt efter.
Nu sover han gott sen en halvtimme och jag ska se till så jag har allt under kontroll inför morrondagen.
Heldag Lund väntar... nu får jag väl dyka ner i böckerna en stund innan mina ögon trillar ihop.


pyss

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Edvin är välkommen till Ugglehuset och prova Matildas sandlåda en dag :)



Puss!

2010-04-26 @ 21:50:23
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback