Det rör sig...

Grattis till Mange som i förra veckan klarade mc-kortet! :)
I helgen har vi varit i stugan på lite festlig kräftskiva med hela Manges familj (minus faster och mormor). Fint väder fick vi så kidsen och även vi större var ute en hel massa. Härligt!
Igår åkte vi hem ganska tidigt för att möta upp min familj som kom ner för å byta bil bland annat. Vi åkte ut till Ekeby för att kolla möbler och käka lite god söndagsmiddag. Vi köpte vårt nya köksbord med 6 stolar och har även reserverat en soffa vi ska ge besked om senare idag. Hade aldrig kunnat ana att det skulle bli så svårt att hitta soffa!!! Men det är en svår längd att ha, alla soffor idag är så långa!
Stökade och bökade en massa sen på kvällen... mkt å fixa med!

Idag blev jag uppringd om vik och ska jobba veckan ut till å börja med, gött! Får hoppas det funkar bra med edvin på dagis nu då han varit borta en hel vecka :(
Jag ska dit med honom imorgon och stannar om det behövs hela dagen för att ta igen lite av den inskolning "vi" nu glömt.
Så blir det jobb...

Har även kollat mina kurser och ja, nu är jag klar med all engelska. Däremot har inte ngt resultat från examensarbetet kommit in än, men jag gissar på att det är semestern som kommit ivägen för det. Ska försöka ringa imorrn eller senare i veckan för å reda ut det så jag sen kan söka mitt examensbevis.

eddo sover middag och jag har hunnit packa tre flyttlådor med vitringlas och annat.
Han vaknar nog snart å då går vi ut i det fina vädret å äter mellis å leker...mammas hjärta! ♥

Lillkillen hjälper farfar klippa gräset...

(den som är uppmärksam märker den nya "datten", jepp dessa funkar oxå å ingen ropar jippi mer än jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback