Efter regn kommer sol?

Idag har det regnat heeela låååånga dagen :( Riktigt tråkigt! Trodde det skulle bli skönt med en innedag men icke...
Har städat på förmiddagen, var välbehövligt när vi knappt varit hemma nåt på sistone. Dammigt som sören.
I eftermiddag var det nya paret som ska bo i lyan efter oss här o kikade lite igen. Vi har ju en massa saker i förrådet som vi inte kommer vilja flytta med oss, gräsklippare å annat trädgårdskrafs som vi skulle komma överens om ifall det skulle vara kvar eller så får vi hiva.
Edvin har sovit helgalet idag så han somnade efter de varit här och sov till efter sex...igårkväll somnade han halv elva och ikväll halv tio :( Men visst, jag klagar inte när han istället sover till nio på morronen.

De senaste dagarna har han varit en riktig odåga :( När vi skulle äta ute (eller ja...hotellrestaurangen) i Gbg nu så var han fullkomligt omöjlig. Han som brukar vara en ängel att ha med sig... Tror han hann bli för hungrig och trött innan hela sällskapet enats om matbiten :/ Sen var det kört! Fick äta i omgångar jag o Mange.
Eftersom det inte alls är likt vår lille grabb så anade jag att ngt var tokigt och när han sov undersökte jag munnen på honom och mkt riktigt, tre nya små kindtänder på väg upp samtidigt!! :( Helt logiskt att han inte gärna äter så mkt heller.
Lisebergsvistelsen gick ganska smärtfritt. Dagen började med strålande sol och övergick i regn, regn, regn....Men regnet var inte det värsta utan att hela Sverige oxå var där. Långa köer till precis allt :( Så Edvin hann inte åka upp alla sina åkkuponger innan vi fick ge upp, o ingen lycka med chokelahjulen hade vi heller. En ynkaste påse GottoBlandat fick följa med hem.
På vägen hem stannade vi vid stugan för att käka middag på Gillbergs och byta blöja/ta på pyjamas/fixa välling smidigt.
Troligt...Edvin var återigen ett riktigt litet monster :(

Näe, jag ska väl gå å lägga mig. För ovanlighetens skull är jag ensam uppe, M börjar ju jobba på nya jobbet imorrn så jag å Eddo är själva.
Känns märkligt!
Dagen till ära ska vi åka ner till vår nya blivande hemvist, Kävlinge, för att träffa goa Evelina med barn :) Ska bli jätteskoj å ses!

Jaha...sängen nästa!


Mamsan å monstret i hotellbingen...åhh en sån säng! Me want ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback