Pustar ut

Åh så bra det gått på dagis idag!
Han hade återigen varit lite orolig och ledsen vid sångsamlingen, för att sitta stilla är ju lite smått farligt ;)
Maten hade gått kanonbra och det hade inte varit några större probs att få honom att sova, hans kontaktfröken fick ligga jämte och sjunga för honom och "Kacka" och sen hade han sovit lite över en timma.
Såå skönt, å skönast av allt var att han var glad å se mig när jag kom :)

Vi passade på att "fira" denna lyckade dag med ett besök på Familia där vi först tog en fika och sen köpte skor, en ryggsäck och en dagisstass...kunde inte låta bli att köpa en fin tröja med bilar på såklart ;)
Lekte lite på lekplatsen när vi kom hem, har ju varit helt tokfint väder idag.
Gick in och jag lagade mat och Edvin lekte med Play Doh (heter det va?). Återigen åt han jättefint själv och sen har han busat runt här innan han la ner verksamheten och ville upp å sova....I SIN SÄNG! Så där låg han och jag sjöng lite tyst för honom och så somnade han....WHAT!?!?
Man kan nästan tro jag fått med mig fel unge hem idag ;)
Mange var hemma halv nio idag så nu har vi pratat av oss lite och så ska jag stupa i säng...mkt å göra imorrn oxå o Edvin har 9-14 imorrn oxå.

Mammas stora kille!

Showar när kameran åker fram! Snygg orange hudton va?

Mammas pymme-dagiskille i nya stövlar och ryggan med traktorer :)

Tack mormor för väskan!!


Kommentarer
Postat av: Therese

Kanske blir en liten bonde av honom oxå;) hihi söt han är.ha det gott.

2010-08-21 @ 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback