Så mkt man borde...

Det känns som om jag egentligen borde gå å lägga mig...jag är fullkomligt slut!
Dagen har varit lite uppåner ärligt talat :/
Edvin vaknade glad å go strax innan sju så vi hann med en himlans massa morronmys innan vi traskade iväg till dagis. Å fyyy...idag förstod han ju att mamma skulle gå, det gjorde han ju aldrig igår :(
Så först började han slita å dra i min väska och vägrade släppa den och sen när fröken frågade om han inte skulle komma med henne in så sög han tag om min hals och tårarna sprutade i vad som såg ut som ren panik...
Djuuuupt andetag svensson!
Gav honom en puss på kinden och gick iaf, men den stora klumpen i halsen och med stort blödande sår i hjärtat.
Härhemma har jag fixat med lite blocket-annonser, sorterat ut å slängt urvuxna kläder, slängt massa återvinning, börjat packa ner lite smått i flyttlådor och så har jag kört den stora fredagsstädningen (vilket inte syns efter att tornadon dragit runt här några timmar).
Vid 13-snåret ringde en av fröknarna och frågade om jag ville komma bort å hämta hem Edvin för han hade vaknat efter middagssovandet och varit väldigt "onöjd" som hon sa.
Givetvis! Jag har längtat efter att få skutta bort och hämta mitt hjärta hela dagen ♥
Idag hade han varit ledsen stundvis och gärna gått och satt sig i sin vagn och tittat på de andra barnen när de lekte ute...ville inte sova i rummet idag utan fick sövas i vagnen, åhhh mitt hjärta brister!
I och för sig är hans favorit/kontaktfröken ledig på fredagar och alltså inte där idag, möjligen hade hon haft lite lättare med honom.

Han är ju inne i en lite småjobbig period som han är...är det inte ren och skär trots så är det ett evigt gnällande som maler dagarna igenom känns det som :(
Det är ju en sablars tur att han är så otroligt charmig och go mellan varven för annars skulle jag bli skogstokig.
I ren trots nu så sitter han mer än gärna och bara vrålgapar "MAAMMAA" ungefär tusen gånger och vill egentligen ingenting utan ska bara låta så mkt att man blir lite irriterad på honom och då fortsätter han ännu högre med ett snett leende. Detta plus att han gnäller så fort något inte går som på räls för honom eller om han inte får som han vill med oss eller att det inte går snabbt nog....gahh!
Ska bli skönt med helg o ha Mange hemma. Varit sena kvällar hela veckan :(

Var tänkt att det skulle vara lite myskväll här ikväll...men någon blev nog däckad av arbetsvecka och hämtpizza så han har legat i minst en timme här i soffan å snarkat :(

Imorrn kommer dessutom svärisarna ner. Ska hjälpa oss med främst bil med dragkrok så vi kan åka å dumpa en massa gamla möbler på tippen. Ska ju inte ha med oss mer än Edvins möbler och våra sängbottnar om allt vill sig väl.


Snart flyttar vi in här:

Där ska nog vår lille kille kunna baka massor med Play-Doh ;)

Näe, nu ska jag gå å lägga mig...tråkfredag det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback