För 2 år sedan...

...var det först en helt vanlig dag. Mange åkte till Martin efter jobbet för å spela nåt spel å dricka öl och jag var hemma och arg för att han aldrig kom hem nån gång...sov som en kratta och inte konstigt det kanske, någon buse i magen levde rövare utav bara attan!

På morgonen den 15 låg jag i soffan å chattade rundor på MSN när det blir alldeles varmt i knät...wihooo!
Vattnet gick å allt blev bara galet roligt hela dagen ;)
12 timmar senare föddes min guldklimp, min älskade skatt Edvin.

Imorgon fyller han alltså två år...det är ju så konstigt för samtidigt som de här åren har gått så fort så minns jag ändå inte livet före honom. Vad gjorde man då liksom?

Nu både förgyller och förpestar han närvaron varje dag :) Igår var han en sån solstråle precis hela dagen. Han fick vara kvar en stund extra på dagis eftersom de hade lussefirande vid 3. Å en sån liten söt tomte i det fina lussegänget!! Så stolt över min duktiga lilla kille
Hela kvällen igår gick han å sjöng på "lusche lelle" och så fort vi sjöng tipp tapp så åkte armarna upp i takt på honom :) Han gillar musik, no doubt about it!
Vi filmade i småsnuttar för det var lite trångt för oss föräldrar å alla ville fram å fota å filma.
Dessvärre är ju vår vanliga kamera urkass, så det är tur vi har filmkameran ibland :/

Idag har min klass haft firande i kyrkan och det gick kanon! Stolt där oxå för jag var bra orolig igår efter genrepet kan jag lova...
Snart ska jag pysa å hämta min skatt på dagis å vi ska sen bege oss till Jenny m familj på fika i nya huset :)
Ikväll sen är det spännande för då ska vi på utvecklingssamtal på dagis! Ska bli roligt att höra, hoppas jag...haha

Näe...lite mat i magen så man inte grundar med onyttigheter sen ;)


Goooa stora unge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback