väntar

Sitter här och väntar...som vanligt var jag nära att skriva (och gjorde också)...ja på den dära karln som jag tydligen delar boende med.
Lite sådär i sista stund ska vi åka å köpa å köpa julklappar, ingen sport i att ha gjort det för länge sen, right?!?
Näe allvarligt talat, det börjar stressa mig nu å iom att vi kommer åka norröver imorgon vill jag inte springa halva dagen på centan då för att sen stressa hem...no way!
Har bara en julklapp fixad och det är till sonen...egentligen en födelsedagspresent som blev över...så JA vi har ganska många att beta av :(
Mannen har ju is i magen (eller bryr sig inte helt enkelt) men jag vill ju köpa nåt bra, inte bara nåt för att man ska köpa.

Jaja...iaf...så här sitter man å väntar. Nu ringer han å säger att han precis skulle ta å bege sig från Malmö. Jag blir sjuk av irritation!!!!!!!!! Han skulle vara här runt 18...kan vi ju glömma. *arg*

I veckan har det hänt följande:

Måndag:
Någorlunda vanlig jobbe/dagisdag. Körde sen till Jenny m familj å dumpade av en glad Edvin som fick åka pulka å äta god kvällsmat ;) Ja jag oxå för den delen, när vi väl var klara på banken jag å M.

Tisdag:
Sista dagen i skolan för året. Började med avslutning (om man ens kan säga så?) i kyrkan med lite sång å tjöt av präst å rektor. Sen var det samling i klassrummet med lite julmys å tävlingar.
Gröt till käk å sen en kort samling innan de fick julklappar å en kram med sig hem.
Jag fick en påse med gottigheter från Kahls och sen av klassen fick jag en fin stearinljusstake (?). Goa ungar ♥
Mannen kom hem halv tio från jobbet, jäkla tågtrafik!
Jag avslutade kvällen med att rulla chokladtryfflar...mumma!

Onsdag: idag med andra ord.
STORT grattis till älskade Maggis som fyller 25 idag ♥
Edvin å jag har ju jullov så vi har hållt oss inne hela dagen (för kallt ute) å bara myst. Kan ju inte direkt skryta med att vi har speciellt mkt julfeelings i lyan direkt, blir ju inte så när man inte firar nåt här.
Ska väl (om vi hinner) åka till Center Syd en runda då å ikväll blir det väl att packa lite inför the holidays.

Torsdag:
Centan?
Upp till Småland för att bo hos mina päron. Lillejulfirande hos Manges bror på kvällen.

Japp...så är det...låter som Edvin river köket...bäst å kolla!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback