Syltkaka vs Hallongrotta

Onsdagkväll och jag blev precis itvingad en hallongrotta...ja för så säger jag, vad säger ni?
Mange hade aldrig hört ordet innan utan har alltid sagt syltkaka. Han fick nåt ryck här ikväll och har bakat...med lite assistans då förstås.

Lund idag... blir inte klok på´t :/

Edvin fick sin andra svinis igår, hade lite småfeber inatt annars har han varit sig själv. Vi skippade dock sången för han är fortfarande snorig och hostar lite...folk är ju sånna snorfobiker så det är väl bäst å hålla sig hemma för att inte stöta sig.

I måndags fyllde han fjortis :) Min lille barbasmurf ♥

Fan jag hinner ju inte alls skriva...blivit utmanad i Betapet ju ;)


Så is the läge!

Kommentarer
Postat av: Icka

Hallongrotta! ;)

2010-02-20 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback