Myspys! :/

Första dagen med lecture i Lund idag, bra val av dag va?
Snön öser ner så jag hoppas att bussar/tåg går som vanligt idag...

Edvin busar här, vet inte hur många pinnaler han har lyckats slänga ner i toaletten idag...förstår inte hur någon kan vara så snabb!? (eller så är jag långsam...välj själv)

Han går just nu och övar på att säga "kex" av alla ord i vokabuläret...hihi.... "Kesch" blir det mest.
Han vägrar ju prata än så länge och det vore väl för jäkligt om hans första ord vore kex?!
Det MÅSTE ju bara bli mamma! :)

Nähä, eftersom jag fortfarande saknar visakort och mina pengar jag tog ut sist redan gått åt måste jag om banken innan jag ska tåga iväg...surt med pengar till Skånekort :(

Det här ser ut att kunna bli en lång dag...bara för 2 timmars lecture och vid den högst märkliga tidpunkten 12-14 av dagens alla möjliga. Blodsockerfall på tåget hem, jo jag tackar.

Näe, nu börjar det röra sig på övervåningen...

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas det gick bra och att du tyckte det va kul!

2010-01-28 @ 18:36:13
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur känns det med plugget och så nu när det har gått ett litet tag? Kram

2010-02-08 @ 19:24:17
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback