Vilken plus-dag på nåt vis!

Oj, jag sitter här lite alldeles omtumlad!

Som den lille fattiglapp jag är (och har varit typ alltid...haha) så har jag faktiskt nappat på det här med SMS-guld. Jag har ju haft ringar ggr 2 med ingraverat namn i - och så nämner vi aldrig det igen - samt lite annat guld som jag ALDRIG någonsin använder. Jag är en silvertjej..passar inte alls i rödguld.
Tänkte att jo jag kan ju faktiskt skicka iväg det och se hur mkt man får för det. Nån hundring ska man väl lyckas få ;)
Jag skickade iväg brevet igår och idag kommer sms om vad jag kommer få utbetalat...och OOOOJ vad jag blev förvånad! Jag fick bra betalt, riktigt bra betalt...
Så jag kan inte annat än rekommendera denna tjänst, om ni nu är som jag och har smyckeskräp liggande.

Idag har jag alltså varit lite duktig och tagit tag i mitt liv en smula. Jättejobbigt med facit i hand...
Som plåster på såren har jag spenderat alla mina kläd-presentkort oxå...

Så idag går vi med lite minus mkt mkt plus! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det kanske man ska testa...jag är också en silvertjej...:) Ha en skön helg!!

2010-01-15 @ 16:56:09
URL: http://annalollo.blogg.se/
Postat av: Evelina

kul när man får mer än man förväntat. jag är inte heller en guldtjej. trevlig helg!!

2010-01-16 @ 20:28:56
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback