Sk*tonge ;)

Vi nås numera enbart på våra mobiler sedan den käre sonen tyckte vår hemtelefon behövde bada och helt sonika slängde denna i toalettstolen :(
Surt...

Sonen har med sina föräldrar varit iväg ett tag, först i stugan och sen i Småland hos mormor o morfar...det var lovely!
Lyckades till och med ut å käka med Löwet o Sanna och se film etterpå...ja vi då, inte sonen för han sov sked med mormor ;)


Fy vad det är deprimerande att söka jobb! Jag har sökt typ fyra-fem jobb i hela mitt liv och fått samtliga, så jag är inte riktigt van vid den här situationen.


Edvin har fått dagisplats så nu är det bara min sysselsättning kvar att fixa.

Oj vad klockan sprang iväg...det är väl dags att krypa till kojs. Imorrn måste jag fota våra fina rosor i trädgårn å lägga upp här. Jo, det känns jävligt vemodigt att flytta ifrån vår trälle faktiskt :(

Vår midsommarkille ♥

Mamman var först ut med ny friss, nu är även stor och liten herre fin i håret. Edvin gick till "riktig" frisör den här gången och var sååå duktig. Skönt med stillsam onge for a change!

(mitt hår är uppsatt btw...inte så kort som det ser ut, och med hellugg som jag redan ångrar...)

Mysigt att bada i trädgården ;)

 

sova var det..








Kommentarer
Postat av: CiliaH

Miss you!

2010-07-07 @ 23:14:54
URL: http://ugglehuset.wordpress.com
Postat av: Evelina

Skit snygg frisyr! Passar dig hur bra som helst!

2010-07-08 @ 11:25:15
URL: http://Metrobloggen.se/evsi
Postat av: Jenny

Bytt mobilnummer?!?! =\ Hör av deeeej <3

2010-07-09 @ 23:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback