Grattis älskade unge!

Idag har min goa goa unge namnsdag :)
Detta firar jag genom att skicka iväg en beställning med kläder...haha, så mkt fint i vårklädesväg det finns!
Annars inte mkt nytt, vi är inne i ett filmstim just nu...kolla hyrdvd vareviga kväll så nu har vi äntligen betat av Stieg Larsson-trilogin iaf.
Massa nya Wallander i hyllorna som inte inte sett än heller.

Lund i eftermiddag, ska väl ha en popquiz vilket inte känns så lockande direkt. Än mindre lockande var det att stiga upp i ottan igår och göra den så jag valde att välja seminariegrupp 2 idag istället. 15-17 är ju heller ingen skoj tid direkt.

Näe, nu står det en snart 15 månader gammal kille och skäller ut mig så jag får nog engagera mig lite i vad han egentligen vill ;)



Kommentarer
Postat av: CiliaH

Åh vad fint rum! Måste komma och hälsa på er snart så vi får se hur ni bor.



KRAM

2010-03-11 @ 16:37:41
URL: http://ugglehuset.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback