Jag är bra på att ta order...

...men inte så bra på att blogga tydligen ;)

Anledningen till att jag inte bloggar så mkt är att jag
1. inte hittar på så mkt skoj om dagarna längre
2. är så trött av de tråkiga saker jag sysslar med att jag helt enkelt inte orkar

Men jo, jag gör ett försök.

Nu är våren i stort sett här på riktigt. Vi har faktiskt snödroppar i vår trädgård...tulpanblast oxå så det kanske dyker upp nån sådan oxå. Rosorna ska klippas ner, liksom klematis och hortensia...since when kan jag sånt?!?!
Hilfe

Kurs ett i Lund är avklarad med mer eller mindre bravur. Glad att jag slipper aset...haha
Nästa kurs i Lund drar igång på riktigt den 21e och innan dess (och under tiden sen oxå) är det den där jävrans uppsatsen.
Möjligen finns det en öppning för att jag och en tjej slår ihop våra uppsatser och gör det ihop...vi får se.

Hela familjen här har varit sjuka. Började med Mange som var lite småkrasslig, sen trilla jag dit ordentligt och var sängliggande i typ 3-4 dagar. Hade feber, hosta och genomförkyld och så fort jag rörde mig kändes det som om huvudet skulle blixtra sönder...är väl kanske inte riktigt hundra ännu men fullt funktionsduglig.
Edvin har haft feber, hostat och har nu bara förkylningen kvar...lille putte! ♥

Påsken ska firas i någon dag i stugan är det tänkt.

Hinner inte skriva mer nu... bättre (?) sent än aldrig men nu ska jag kränga belgiska våfflor! ;)


Känns som en evighet sen man hade snö nu?!?! Men jag saknar det ICKE

Jag är inte gjord för sånt skitklimat :P




Kommentarer
Postat av: Evelina

Va kul med ett nytt inlägg. Läst ditt gamla typ 25 gånger nu ;)

glad påsk!

Kramar

2010-04-03 @ 17:18:42
URL: http://Www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Sofia

Jag tycker precis som Evelina! :-)

Hoppas att helgen varit bra!

2010-04-06 @ 10:08:50
URL: http://lillafamiljenhbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback