Meh va hände?!

Uppe och stökade med Edvin. Vi har sett på Thea & Rabih och Mimmi & Mojje...lite krabbfiske och vad händer? Edvin lägger sig till rätta jämte mig i soffan och SOMNAR!?!?
Undrens tid är inte förbi.

Det vore iofs lite märkligt om han vore 100% pigg å glad, både jag och Mange har varit/är krassliga i några dagar nu. Näsan rinner, tung i huvudet, yr och igårkväll började jag få härlig torrhosta.

Vi får väl se hur länge han ligger, lika bra att låta honom ligga.

Lördag annars ja... har väl inga planer alls, försöker ta det så lugnt som det går. Blir bara trött och yr om jag anstränger mig.
Påskris och lite annat städande och trixande behövs dock, tråkigt väder så det gör inte så ont att hålla sig inne.

Dagens utmaning annars blir att göra egen bearnaise ikväll...Lohmanders passar mig lika bra men har man en matentusiast så har man ;)




Kommentarer
Postat av: Emma

Usch hoppas han inte blir sjuk lillen!



Tack för namnförslag. Tycker detta är skitsvårt.. Lutar åt Wilmer eller Hugo. Hade det varit e tjej så hade det varit lätt, för vi har alltid sagt Pojke - Anton, Tjej - Elin.

Men nu blev det ju ännu en kille så vi är mitt inne i namndjungeln :) Kram

2010-03-20 @ 12:00:33
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback