Sov så gott knorrhane :.(

Ikväll kommer vår älskade lille ulltuss få somna in.
Han har varit sjuk en tid nu och efter två inläggningar på djursjukhus där de inte helt kunnat konstatera vad det är så blir det den sista utvägen. Han mår inte bra!

Mamma ringde och berättade det förut idag, grät en skvätt ihop och det är svårt att hålla tårarna borta mest hela tiden. Han har ju varit en stor central del i livet hemma i Braås, bott med oss i tio år och satt djupare spår än man kunnat ana.

Jag är glad att mamma ringde och berättade, jag är även glad att jag inte varit hemma och sett hans "sjuka jag" såpass utan att jag fortfarande har en livfull, glad och pigg kisse i mitt minne.

Fina fina Nappe, sov så gott!



Kommentarer
Postat av: Farbror Bosse

R.I.P

2010-03-17 @ 19:21:04
Postat av: Sofie

Naw tänker på dig vännen. Det är verkligen superjobbigt att förlora ett djur.

KRAMAR

2010-03-17 @ 19:31:34
URL: http://viperssons.webblogg.se/
Postat av: Emma

Usch sånt här är jättehemskt!

Kramar!

2010-03-18 @ 16:14:49
URL: http://ekjensen.blogg.se/
Postat av: Evelina

beklagar!

men skönt att du bara har positiva minnen och slapp se din lille kisse sjuk!

nu får han leka med mina katter i katthimlem.

kram

2010-03-22 @ 07:30:17
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Linda

Beklagar!

Inget roligt beslut att ta tyvärr. Men det är nog det han mår bäst av. En gammal kisse blev det.

Kram.

2010-03-28 @ 16:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback