baaahh...

...nu stänger jag ner mitt "kära" word-dokument för idag och slänger mig i säng.
Nu känns det som att det bara är slutfixande kvar och det är sååå skönt...
Varit en lång dag idag, klockan ringde 06 och jag har hunnit med både uppsatsskrivande i Lund och sista engelska-tillfället innan tentan nästa vecka.
Mina hjärtan kom och hämtade mig i skolan idag...skönt då jag hade en väska tung som bly :( Examen och ryggproblem igen är ju inte riktigt vad jag ser fram emot...inte kombinationen iaf, examen ok då..

Nu hoppas jag kunna släppa uppsatsen över helgen så jag kan fokusera på grammatiken...ser ut som om helgen kommer spenderas i stugan vilket ska bli härligt om detta goa väder håller i sig. (?)

tråkigt skoldravvel jag vet, men det är mest det nu :( I övrigt kan jag meddela att Edvin är inne i en hopplös period nu. Han trotsar HELA tiden,klättrar överallt, springer hejdlöst i soffan och nu har han även den fula ovanan att vara uppe riktigt riktigt sent om kvällarna. Det spelar ingen roll om han sover middag länge i 2,5 timme - eller som idag bara den stund det tog för dem att köra till Lund - så är han uppe till minst 21.30.
Ingen egentid alls med andra ord, men idag var jag tvungen så jag sitter tills nu....

Men nu måste jag sova...jag är sist i säng för ovanlighetens skull ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet hur det känns med trotsen.. Man blir helt slut i huvudet när dom inte lyssnar.



Hoppas skolan går bra! Kram

2010-05-21 @ 14:51:00
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback