psykbryt

igår hade jag nog ett av mina värre psykbryt ever...meeen idag känns det hela liiiite bättre.
har suttit större delen av min vakna tid med uppsatsen, börjar se ett slut på eländet nu. på måndag ska den in!
sitter och filar på den nu oxå, men får nöja mig med å läsa mest då en pys sitter gränsle i mitt knä och sover (?), pekfingervals och inga stora begynnelsebokstäver m a o...haha!

nästa krux blir att finna tiden att plugga inför nästa veckas engelskatenta :s

ska bli så skönt när allt är över...sommarlov!
edvin har fått dagisplats (vårt 4e-val men iaf) och mange har lite nytt på g, "bara" min situation som ska lösas nu.

näe,  tillbaks in i flitens tecken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback