Discokung :)

Idag har Edvin som vanligt varit hos barnen och jag oxå...mina barn....
Min dag har varit som vanligt. Edvin har varit på disco :)
Hela dagiset hade höstdisco med goa danslåtar, saft och salta pinnar. Fick se lite bilder från spektaklet å visst såg de ut att ha haft skoj.
Efter jag hämtat kungen åkte jag och ers höghet till Center Syd för å inhandla höstkängor och ett par thermobrallor...tänkte även att jag skulle göra åt mitt presentkort på lite kläder men där sa minsann ers höghet nätack.
Så ilsk å tråkig unge man har ibland :(

Just nu badar kungen å jag "viker tvätt"...ser ni väl? är förstås klar med den sysslan å ville ha en paus innan diskmaskinen pockar på min uppmärksamhet.

Får bli en tidig kväll ikväll, trots att Edvin sovit tre nätter i rad i sin säng HELA natten så går jag å lägger mig på tok för sent....

Näe, nu skvätter han ner hela badrummet

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback