Ordning å reda...

Nu börjar jag bli trött på att ha oordning med precis ALLT härhemma.
  • All post å viktiga papper är i en enda röra
  • Jag skulle behöva planera å förbereda en massa jobb, nu känns det som om jag bara lallar runt å inte vet hur jag ska göra. Behöver ha tid att sitta ner med klasslärare å spec, men alla är busy busy busy
  • En byrå i sovrummet, sängben till vår binge och lite lampor hade gjort livet a whole lot easier
  • Ska bli skönt att börja få in lite lön, även om det inte är nån massiv summa jag tjänar och än mindre eftersom jag bara jobbar halvtid
  • Höstkyla och vintern stressar mig, vi behöver bunkra upp med kläder hela familjen (låter som vi ska gå i ide)
  • Jag har så många göra-punkter, men jag får inget gjort då allting hänger på att något annat först måste fixas å redas upp men det då ligger på någon annans bord
  • Ibland är det inte roligt med inredning i bara svart och vitt....putseliputs all day long!
  • Det ringer dagligen x antal människor och söker en annan herre eller ett annat företag som ägts av denne herre på detta nummer. Vafaaaaan, å så ringer man Telia å det är 40 min kö....
  • Som grädde på moset får vi dessutom massa inkassobrev och andra roliga räkningar skickade till vår adress, men adresserat till lägenhetens första ägare
  • Varde ljus!!!!
  • Blir inte klok på hur man egentligen ska hantera parkettgolv?
  • Tvätt, tvätt och åter tvätt....vart kommer alltifrån?
  • Vi skulle hämtat ut vår tavla förra fredagen...suck

Tur det finns ljuspunkter!
  • Jag trivs med att jobba
  • Jag har mkt tid med min älskade lillkille
  • Ovan nämnde kille trivs som fisken i vattnet på dagis, två dagar i rad nu utan tårar!
  • Jag ÄLSKAR hans dagis, det är så rätt
  • Imorrn är det fredag och efter några ensamma dagar kommer Pappa Nannus hem
  • Jag har smaskat Ben & Jerry´s Strawberry Cheesecake i sängen, man kan ha det sämre
  • Härligt soligt höstväder! Varit ute å lekt 2,5 timme i eftermiddag på lekplatsen, likadant igår :)
  • Edvin somnar nu mellan 19-20 varje dag
  • Nu ska jag strax hänga tvätt å sen gå å lägga mig jämte min sängkamrat....mys å sova!
Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback