Gonatt ungdom?

Googlade lite på födelsedagstårtor...
Den här träffade mig lite extra:

Jag antar att det är ikväll jag säger gonatt å går å lägger mig som en spirande livfull ungdom och vaknar imorgon bitti som en (utsövd men dock) grumpy old medelålders kvinna?

Hua!

(ja jag önskar mig alltså sovmorron imorrn, möjligen kaffe på sängen oxå... Sen hägrar Filborna återvinningscentral, japp...så blingbling blir min birthday...haha)

(och om min dator skulle typ dö å jag missar å uppdatera på femton år ((och ni typ tycker litta synd om mig för att jag spenderar födelsedagen på tippen)) så vet jag att jag kommer bli firad typ nästa helg...å jag hatar det för jag gillar inte överraskningar!! Mange har ringt sina päron typ 4 ggr bara idag å har gömt ett paket under trappan som jag varken får klämma på eller kolla vart det är köpt....gahh...tur han sover hårt! Jag ska nog genomskåda allt hemlighetsmakeri...mohahahha)

Ska dubbelparentesen vara i det inflikade eller runt hela alltihopat? Hmm...skit'it!

 

Gonatt då...


Kommentarer
Postat av: CiliaH

Hahahahahaha vad jag är död då ;) Gammal hagga som jag är!



KRAM till sötaste 30-åringen

2010-09-12 @ 02:00:26
URL: http://www.ugglehuset.se
Postat av: Sofie

Grattis!!!

Tycker lika mycket om dig även om du numera räknas som medelålders hihi.

KRAM!!!!

2010-09-12 @ 20:29:26
URL: http://viperssons.webblogg.se/
Postat av: Anna

Grattis grattis! Hoppas dagen blev fin! :)

2010-09-12 @ 22:49:10
URL: http://annalollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback