Håhåjaja...

Det drar ihop sig... jag tackar Alliansen i Hbg för att de ger alla "barn" glass nere på stan, den behövde jag mitt i all 30-årskris ;)
Japp, på söndag är det alltså "min stora dag"...något man ser fram emot med lite skräckblandad förtjusning.
Är det bara jag som tycker det är svårare och svårare att komma på vad man verkligen önskar sig, ju äldre man blir?

För att göra mamma lycklig har jag iaf lyckats komma på en ynkepynka hjälp men önskelista...

Jag behöver verkligen en klocka, jag är trött på att alltid leta upp mobilen ur väskan för att ha koll på vad den är.
Kraven jag har är:
  • inte för dyr, jag är en slarver
  • den måste visa alla klockslag åtminstone med en plutt, den förra jag hade visade bara 12,3,6 å 9 och däremellan fick jag gissa...
  • inte för bling-bling...Sicka är ingen bling-blingtjej direkt

Denna från Ice Watch tycker jag känns lite lagom...lite bling men ändå sportig :)

Sen är jag en sucker för rött...

 

Sen önskar jag mig även en helt jäkla vanlig kärringcykel...känns som en bra-å-ha-grej när man har kiddo, även om jag hatar å cykla egentligen. Kanske lite roligare när man är två ;)

 

Kalla det 30-årskris eller vad ni vill, men jag har även hävt ur mig att jag önskar mig en tatuering i present...vet preciiiiis vad jag vill ha. Efter 13 års velande är valet solklart!


Efter väldigt lång och trogen tjänst slängde jag min favoritjacka alla tider...vad tänkte jag? :.(
Har inte hittat nån ny kandidat, men jag skulle kunna tänka mig presentkort på MQ, Esprit...även om jag inte hittat några jackor där. Kanske inte nån 30årspresent direkt...men jag kan inte önska mig bara för önskandets skull, jag behöver saker å då önskar jag.

Höstjacka äger jag ingen heller...men jag skulle vilja ha en duffel, det känns "Jag".

 

Men det räcker gott o väl med en enkel blomsterkvast oxå...faktiskt. Å en kram, det är gratis! :)

Nu, mat....har ju glömt äta ikväll!

 

 


Kommentarer
Postat av: CiliaH

En kram i förskott.



KRAAAAAM <3

2010-09-09 @ 22:36:32
URL: http://www.ugglehuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback