Back on track

Måndag igen o vi är tillbaka på banan :)
Jag började jobbveckan med en öppning och rattade alltså styret mot jobb vid 20 i 6 imorse.
Edvin var på dagis halv åtta å Mange tog bilen till jobb idag... helvetet är alltså igång igen, trött på åbäket!

Helgen var lugn...Mange har börjat bli krasslig nu och det mest logiska vore väl om JAG reagerat på alla baciller jag varit omgärdad av i en veckas tid? Icke...frisk som en nötkärna.
Sjukliga svaga karlar man har i huset ;)

Näe, dags å börja tänka på kvällsmaten...får hoppas den lille krabaten somnar tidigt ikväll för jag har mkt å förbereda (IUP-samtal imorrn) å papper å skicka till diverse ställen.

Bäst å inte sitta å såsa till för då blir man bara trött ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback