Sjukt

Jahopp....jo, här är det sjukt och tråkigt.
Fick dra en vända till barnakuten igårkväll med febrig unge á 40,7 graders feber som inte ville ner. Bonus med oss hem: Kåvepenin mot argsint halsfluss.

Men jag hann ju iaf jobba 75% i tre dagar innan jag fick börja vabba...nu ska vi käka medicin nån dag, bli av med feber helt så vi är fit for work och dagis.
Har haft ett mänskligt plåster sen i torsdags så jag är rätt överkörd både psykiskt och fysiskt :(
Ska vi gissa på att detta plåster kommer ha smittat sin kära bärare? Så jag går här å väntar känns det som...
Försöker sysselsätta mig bäst det går, ska läsa lite läroplan och mål tänkte jag. Kanske även kolla saldo på banken? Sånt jag aldrig hinner sitta med annars ;)

Ny bil behöver vi verkar det som... som grädde på moset har vår lagt av ÅTERIGEN, så igår fick älskade älskade Jenny agera taxi till akuten ♥
Funkar inte att ha en bil som är kinkig mot årstidsväxlingar...


näe...litta kaffe tack

Kommentarer
Postat av: Sofie

Naw lilleman får krya på sig!

Håller tummarna att du klarar dig.

Kram på er!!!!!

2011-01-19 @ 21:27:18
URL: http://viperssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback