Nu drar vi!

Imorse var jag å skrev på papper så från 17e augusti har jag nu jobb :)
Känns sketans gött å veta det nu när man "dräller" hela sommaren.
"Arbetslös" i 12 dagar känns rätt ok att vara...
Passade även på att hälsa på där jag ska jobba, även om det inte var några kids där så träffade jag iaf några på expeditionen och fick se stället litegrann.

Edvin fick vara på dagis några timmar och OM han var nöjd när jag kom! Satt å badade i en balja full med skrattande ungar :)
Så nu har han sommarlov från dagis tills då veckan den 17e augusti, HÄRLIGT!

Får se om det blir en favorit i repris nu i eftermiddag, en repa till Lomma igen eller om vi åker och badar i Barsebäck kanske? Bjärred?!? Aldrig badat här omkring om sanningen ska fram ;)
Den som lever får se!
Plockar med oss goa Evelina, Lucas och Simon oxå, ska bli sååå mysigt :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

Tack för idag vännen! och grattis ännu en gång till jobbet! Hoppas ni har dte mysigt i Malmö ikväll! kram

2011-06-28 @ 22:03:26
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback