Swisch...

Swisch så var ännu en helg nästan slut...galet!
Den här helgen har vi inte haft några måsten eller några större planer alls, skönt! Ingen jaga-runt-i-affärer-helg alls :)
Vädret har varit vårigt och fint så vi har varit mkt ute.
Igår slog vi på stort å slängde oss på cyklarna och trampade iväg...Var bara tänkt att vi skulle testa Manges nygamla cykel en sväng, men kom hem först halv sju...haha. Jag tyckte det vore en bra idé att ta samma väg tillbaka när vi cyklat en bit (i och med att vi knappt hittar här) men näe, vi skulle vänster tyckte den andre...låt oss säga att vi hamnade ganska så långt åt vänster?!?
Edvin började tröttna på å sitta bakom mig så vi fick cykla om Ica för att köpa färdkost (lördagsgodis) till den sista biten.
Trodde jag skulle vara död i kroppen idag men icke :)

Idag har vi inte heller gjort så mkt...varit ute å lekt på våra lekplatser å njutit av sooooolen.
Ikväll har vi badat (ja Edvin då) och blåst massa såpbubblor. Jätteskoj när de fastnar på magen å man får panga sönder dom där :)

Näe jag ska väl ta å dra mig tillbaka...ligga å zappa lite i sängen innan jag slocknar. Imorrn är det jobb 06.00 igen...

Åhh, nästa helg är jag "barnfri"....hemska tanke!!!! : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback