Tuddeluuu

Jag är less på att sitta vid datorn... samma gamla slentrian-rundor och med en dator som är inne på sista dansen känns det som.
En handfull bloggar, aftonblaskan och expressen, smålandsposten och så fejjan en snabbis.
Händer inte så mkt annorlunda i vårt liv direkt...för ovanlighetens skull så har jag idag kört till jobb för att sen hämta upp en nylunchad unge för att bege oss norrut för dejt med Liza och ganska så nykläckta Melwin :)
Bebismys!!! :)
Edvin har varit lite bebisfixerad på sistone och han var väldigt fascinerad över det lilla knytet.
Fikade lite, tjötade en del och avverkade ett par timmar (på ett blivande kontor i Åstorp, av alla ställen!).
Näe, jag ska icke hyckla...jag är en smula bebisfixerad jag oxå, men bara på avstånd och i hemlighet. Längtan efter en liten till grumlas av verkligheten då jag inser att det nog inte är en så bra idé...iaf inte på några år till.

Ikväll har jag och Edvin slängt ihop lite kvällsmat, han har badat och dagens stora grej var att han innan badet bajjade själv på pottan :) Stor pojke!
Somnade gott i mitt knä här i soffan...så mysigt. Mange är iväg med jobbet på lite halv-galej så jag gissar att han blir sen.
Imorrn ska jag till Jenny och i helgen lutar det åt att vi kör upp till Småland en snabbis.
Den som lever får se som man säger...

Haft huvudvärk i två dagar nu, lägger mig med den och vaknar med den... :( Gårdagen var en ren plåga då jag dessutom jobbade till 16 och sen hämtade hem en unge som inte riktigt var med på mina noter.
Idag har det varit lite bättre men den där molande känslan, som jag tror kommer från en stel nacke, gör sig påmind då och då bara.

Ska göra mig en tallrik med yoghurt och musli nu....står mig inte på mackisar och falukorv men kände att det var snabbast fixat då vi var hemma lite sent ikväll.

Foooood!!!


Jag studerar apor...Edvin kollar in kossor ;)

Sicken tänkare vi har!

Köpenhamns Zoo sommar -10


Kommentarer
Postat av: Emma

Härlig bild :)

2011-03-12 @ 12:22:55
URL: http://ekjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback