Hur lyckas man?

Hur lyckas man vurpa med en näst intill stillastående cykel och slå sig röd och blå på heeeeeeela vänsterlåret? Tur det inte ska användas bikini på nån vecka än... suck...
Min morgon hade alltså kunnat börja bättre!

Dagen har varit seg...mkt som snurrar i huvudet å jag blir både stressad och deprimerad.
Bilen är död och vi behöver en ny. Den vi ev. vill ha tar typ 2 månader att få in vilket isåfall gör att vi får en bilfri sommar.
Min anställning tar slut nu den 10 juni och än har jag inte sett nån ljusning med tjänst...fick idag veta att min elev ska ha en annan assistent på skolan till hösten.
LAS up my ass! :(
Finns inga jobb att söka, mer än jobb som jag är felkvalificerad till eller överkvalificerad till...å jobb med helt fel arbetstider. Kommer liksom aldrig att funka om jag tvingas jobba kvällar...Då kommer Edvin bli ett först-dit-och-hem-sist-barn på dagis och det kommer ske över min döda kropp.

Jaja... det löser väl sig alltid...har ju gjort så hittills...men ovissheten ÄTER upp mig :(

*manboy manboy youkke ukke manboy!*
älskade unge, du är mitt allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback