3vlig bieffekt :)

16 sockerfria dagar och 3 kg lättare....härlig bieffekt :)


Åhh mina favoritblommor alla kategorier har slagit/slår snart ut!!!
UNDERBARA, VACKRA, OSLAGBARA


MAGNOLIA ♥

O så är det fredag...o långledigt :) Tillbaks på jobbet (soft vecka?!) efter en vidrig dag hemma igår med en understimulerad 3-åring som gick mig på nerverna hela eftermiddagen/kvällen...
Glad att vara tillbaka på jobb? Nja..
Fredagsmys med Edvin idag, tänkte vi skulle ta en liten shoppingrunda och fika bara han och jag :) Å så ska vi köpa födelsedagspresse...
Imorrn 3-årskalas hos E:s kompis o sen tror jag vi drar till Frösakull :) Kosläpp på Wapnö den 1a maj!

Trevlig helg om vi inte hörs!

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Heja dig :) bra jobbat! Hur ser den 16/5 it för dig? Dagen innan Kristi himmelsfärd.



Kram

2012-04-29 @ 22:41:55
URL: http://ugglehuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback