Dag 2

Dag två utan socker är avklarad :) Inbillat mig att det skulle leda till mer vresighet och huvudvärk, men det kanske kommer?? Pms-vresig är jag liksom jämt så jag märker inte själv nån skillnad, haha! Näe...skämt åsido...

Klaga aldrig på min fantasi, men det här är numera min motionskompis ;)

Lite av en nödlösning och jaa, mycket närmre en stepbräda hemma kommer man la inte? Huvudsaken är att jag får upp lite puls och att jag istället för att sitta i soffan kan steppa lite ;) All rörelse utöver noll är godkänt!

Ikväll tog vi vara på det härliga vädret och tog en kvällspromenad. Himlen var helt magiskt vacker! Har de lovat att våren kommer nu??

Redan fredag imorgon, skönt med en kort vecka för min oinspiration har inte direkt lagt sig. Jag grubblar över två saker, nja om jag tänker efter grubblar jag över fler. Kan avslöja så mycket som att det är jobbrelaterat, men än så länge är det bara löst grubbel och lite ångest som russin i bullen.

Axilism - dagens ord som jag nyss lärt mig...haha...kollar på Fråga Olle *skämskudde på den då* och axilism är tydligen armhålesex (?) och vips så lärde jag mig ännu ett, armhålesex....for real?!

Jobbigt att gå igång på folks armhålor?!?

Helgplaner?!? Inga...buhuu...Iofs ganska skönt efter att ha flängt rundor förra veckan.

Nej...läggdags för fröken Svensson! Kanske skulle sniffa lite armhåla innan...haha...näefyhförfan jag är tramstrött!

Geeee mig så vackra tänder!!!!

och hy...

och läppar...

åhhhåå


Kommentarer
Postat av: CiliaH

Tycker att vi får ta en aw snart!



Kramm

2012-04-12 @ 23:04:56
URL: http://ugglehuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback