En vecka sockerfri!

Har inte varit så tufft med att avstå glass, godis, läsk, saft och kakor. Var lite jobbigt att plocka lösgodis åt Edvin i lördags för jag kom på mig själv med att stoppa i sånt jag gillar :) Det "jobbiga" nu är att jag kollar sockerinnehåll i ALLT! Jag får lite dåligt samvete när jag äter yoghurt, men jag kan inte äta fil. Jag klöks av det och kommer aldrig kunna lära mig äta det trots att man lärt sig äta och numera till och med älskar saker som oliver och soltorkade tomater ;) till å med rödvin sågade jag stenhårt tills jag var typ 24?!? Dagen har varit bra, gårdagen var ok men var på trist handledning efter jobbet. Ska bli intressant att se hur framtiden ser ut där... Imorgon är det styrelsemöte och på fredag hittepå med jobbet :) På lördag har vi ev. pratat om att åka till Hbg för att se Alfons Åberg på bio, hoppas det blir av för Edvin skulle älska det! Meeeen, det går magsjuka på dagis så vi får hoppas att vi än en gång duckar och kommer undan. Nä, nu ska jag kolla lite solresa o sen läggdags. Imorgon är det Edvins dopdag, eller var det rentav idag?!?! Gah ännu en sak jag måste kolla upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback