Groundhog Day?!?

Ni som har sett filmen "Måndag hela veckan" vet vad jag menar... Min morgon idag var helt surrealistisk. Inte så mycket morgonen i sig, utan snarare det faktum att när jag kör till jobbet så har det tre dagar i rad (trots att jag inte själv kört vid samma tidpunkt) hänt samma sak med samma personer.

När jag kört en liten bit hemifrån måste jag svänga av vänster och ner under en viadukt, då har jag tre dagar i rad nu hamnat så jag fått stanna för att vänta in en guldig Volvo XC60 som kommer i motsatt riktning och ska svänga åt mitt håll.
Vad är oddsen? Samma Volvo, samma ställe?
När vi då kommer ner under viadukten så går det en gångbana längs med vägen och där har samma blonda tjej gått, alla tre dagar!!! Efter viadukten kommer en t-korsning och där kör volvon åt vänster och jag höger...
I onsdags lämnade jag Edvin på dagis och kom därför iväg lite senare än vanligt, säkert en 20 minuter senare än jag körde idag och igår åkte jag kanske vid halv istället för femihalv som jag körde idag.... WEIRD!!!

Tur det är lördag imorgon så risken att det ska hända igen är noll! :) Annars vetitusan om jag inte stannat bilen och ansett mig vara galen!

Fredag den 13:e idag...nån som är skrockfull? Jag är inte ett dugg (mer än tönteriet att jag inte går på A-brunnar om jag kan undvika) och jag är snarare den som folk skäller på för att jag slänger upp mina nycklar på bordet jämt och ständigt ;)


Fredagsmys?


Kommentarer
Postat av: Henke

Bill effing Murray!

2012-04-13 @ 10:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback