Lördagsmorgon

God morgon kära lördag! Här var det full rulle kvart i sju...VAD VAD VAD är logiken bakom att HSB vaknar tidigt av sig själv vareviga lördag, när vi nästan får bända loss honom ur sängen må-fre?!? Men han är förlåten, han kallar på mig genom att ropa "Min bästa mamma" och är världens kramigaste. ( nu ville mitt tangentbord skriva krämig asiat....haha!) Vaknade dock med skallebang, mindre skoj. Två koppar kaffe i soffan och har sett på America's Funniest Home Videos. Edvin tycker att mamma och pappa måste gifta sig och han vill ha fem bruna små hundvalpar... Inget av detta kommer ske... Ni kommer inte tro mig, men igårkväll när jag körde till Lund för å köpa hem sushi, då möter jag denna XC60 på vägen... Det är nog ett tecken, eller omen om så vill. Nåt med denna Volvo ;) Fick stenskott på våran igår, mindre skoj! Tur vi snart ska byta :D Nä, lite frukost som ska få göra kaffet sällskap? Inget socker igår heller :) jag trodde jag skulle äta massa chips å dricka öl å vin som kompensation, men det blev ett glas vin och två chips för det kändes inte alls lockande. Gissar att denna lördag kommer bli kämpigast då det ska köpas lördagsgodis?! Återstår att se! Trevlig helg *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback