Vabdag 2

Febern är som bortblåst (?) men vi får ju snällt vara hemma idag oxå. Han låter sträv i andningen och hostar och är förkyld så en dag hemma i "lugn och ro" till skadar nog inte.
När man jobbar och är uppe i det önskar man nästan att man kan få en dag i veckan hemma så man kan fixa och greja med sånt man inte får gjort på kvällar och helger. Som att rensa i garderober, sortera i lådor osv... Men efter två timmar hemma igår var jag i stort sett tokig!
Klockan var typ halv elva och det kändes som om jag varit uppe i 22 timmar och bara ville slockna i soffan. Konstig man är där, hade egentligen aptråkigt och var rastlös men ville bara sova?!

Mange är nöjd idag. Han är i Mölndal på möte och har tagit hyrbil upp ;) En V60 valde han såklart, så han var så nöjd igår när han kom å parkade på vår lilla ruta.

Var tänkt vi skulle käka middag med Lundgrens idag, men så hostig och snorig E är så får vi boka om....SYND!

Hur sjuk vecka blev inte detta? Må-tis-fre på jobb och sen långhelg till onsdag morgon? haha... jag klagar inte! Jag känner inte riktigt samma stress som mina kollegor som måste hinna med en massa innan lovet, vilket är både skönt och lite frustrerande.

Har lovat E att googla runt på roliga piratprylar, helst vill han ha piratbyxor....så wish me luck!




Kommentarer
Postat av: Evelina

vad hr han för storlek? Har nog lite priat kläder han kan få. kram

2012-04-26 @ 11:08:03
URL: http://evsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback