och nu då?!?

En konstig arbetsvecka är över och nu tar vi sportlov. Konstig då det var lite inställda lektioner i början på veckan så jag fick kasta om lite planering. I tisdags var det ju alla hjärtans dag så då passade jag och min lärjunge på att gå till fiket. Härligt! På kvällen åkte vi till Malmö och åt på Rose Garden tillsammans med Per. Konstig vecka eftersom jag var ledig i onsdags, åkte då tur och retur till Växjö med omnejd. Morfar fick en fin begravning och jag fick äntligen krama om min familj. Prästen som höll i begravningen var helt otrolig, sjöng ett vackert solonummer och kunde verkligen sätta en personlig prägel på stunden. Men hjälp vad det kändes surrealistiskt, det kommer in sex mörkklädda män med hatt och bär iväg min morfar liksom... Usch! Edvin hade det hur bra som helst med sin farfar medan vi "åkte för att säga hejdå till gammelmorfar". Åkte åtta på morronen å var hemma 22... Var tänkt att vi skulle på fika-dejt både torsdag och fredag men jaiks vad alla är sjuka! Så det blev det tyvärr inget med. Idag hade vi egentligen bara halvdag på jobbet som kompensation för Öppet hus på skolan men jag jobbar ju bara halvdag vanligtvis ;) Nu sover båda grabbarna som vanligt en fredag.... Och jag blir inte sen i säng jag heller. Räknar ner minuterna till 22 då jag får gå å sova. Så gonatt mister Tom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback