Sommar.nu

Åhh vad jag vill ha vår, värme och lite sol på näsan!

Andra dagen hemma, idag lite själv...ganska skönt med en häng-i-soffan-bäst-jag-vill-dag :)

Gick lite bättre idag när jag lämnade, lite ledsen men det gjorde inte lika ont i hjärtat idag. Han hade skoj där igår och var bara ledsen precis när jag gick. Han spelade "inde-bandy" när jag hämtade honom :)

Igår var Liza o Melle här, oj vad man har glömt hur en ettåring är! haha...å jag som hade den klåfingrigaste av dem alla. Melle låg ju ändå i lä men bara en sån sak som att våra fjärrkontroller får ligga på plats numera är ju wow! Var hur som haver mucho trevligt igår, Edvin var lite trött å kort i tonen men det är sånt man får räkna med dessa dagar känner jag.

Sitter nu och ska försöka ta tag i Edvins album, han ska dels få ett eget litet album så han inte måste sitta med vårt stora album jämt. Han är ju lite magfixerad fortfarande ;) Men hjälp vad det tar emot å börja, det borde vara roligt att se tillbaka men jag har sån prestationsångest, löjligt nog. Jag vill göra att storslaget album, med informativ text och helt rätt tidsmässigt...får ju inte missa nåt viktigt eller hoppa fram och tillbaka...BAHH Kanske inte konstigt att jag bara hunnit några veckor efter Edvins födsel??

Inga planer alls idag faktiskt, rätt skönt att bara få vara. Har lovat Edvin att leka på lekplatsen när jag hämtar honom sen vid 14, det är det enda ;)

 

Mitt hjärta, utan dig är jag inget!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback